Majselipajseli

Idag jävlar byggde jag ett konstverk utav grönsaker!

Grönsakerna blandade jag senare ner i en asstor wok som jag bjöd min kära vänner Liisa, ALice, Bea och Amanda på.
Efter det var det tårta.
Och efter det var det piano för min del, och tjejsnack för deras del.
Efter ett tag övergav jag pianot och drogs med i deras prat om skräckfilmen, mycket spännande!
Detta skrämde dock livet ur mig, så jag vågade inte sova själv.
Åkte med Amanda och hennes mamma i bilen upp till Skarpövägen och hem till Johan.
Sitter här nu, i en jättesnygg orange tröja jag köpte för länge sedan som jag aldrig använt.
Hoppas på en spännande morgondag med många léenden och glada överraskningar! Hej hej hej hurra!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0