Men jävla röv

Jag mår så dåligt. USCH. Och jag glömde mitt bandage hemma hos JOhan. D: Måste till skolsyster och få nytt because the PAIN IS KILLING ME. Ska försöka timea in på någon jobbig lektion, så att jag missar lite...
Just det. Bandaget. Alla frågar varför jag har det, och ärligt talat vt jag inte riktigt vad jag ska svara... Jag vet inte riktogt varför det gör ont. Har haft lite ont då och då sedan i somras när jag åkte sparkcykel nerför en backe och ramlade och dog. Men vafan... Att det ska göra såhär jävla ap-ont för något som hände i somras?!
Jag ska kolla den hos skolsyster idag, och i värsta fall får vi väl åka och röntka... Har mina ödestigra misstankar om att jag säkert bröt handen i somras men inte märkte det, och nu har benen läkt ihop fel. Och så måste vi bryt sönder benen ien för att de ska läka rätt! Och så är det säkert en helt oerfaren läkare som ska göra det som råkar bryta sönder benen i andra handen istället! Så läker dte också fel! SÅ MÅSTE VI SKÄRA UPP OCH KOLLA LITE SÅ GÖR DOM FEL OCH SKÄR AV EN ÅDER SÅ ATT JAG FÖRBLÖDER OCH DÖR.
DET ÄR SYND OM MIG.

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

röntga*



Jag tror att det går bra på sjukhuset, om du nu måste åka dit. Frakturer tror jag att de klarar :)

2011-03-10 @ 13:47:16
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0