Min största dröm

Att få sjunga. Och leva på det.
Jag älskar att sjunga, och jag älskar musik. Lycka för mig är verkligen att sjunga, att känna hur jag träffar tonerna i rätt takt så att det skapas musik, min alldeles egna personliga musik.  Det finns inget jag är bättre på än det.
Jag vill kunna sjunga på alla olika sätt som går! Jazz, opera, visa, pop, rock... Vill omfamna sången med hela mig och liksom captivate:a den i mig!
Jag vill så gärna stå på scen, försöka få med publiken, lyckas, förtrolla, träffa tonerna så att gåshud reser sig.
Snälla? Kan jag inte få det? Om jag kämpar tillräckligt mycket hoppas jag få uppnå detta.

Jääävligt pretantiöst inlägg, men man kan väl få vara lite pretto när det handlar om ens största barndomsdröm?
Answer: Sí!
Ohoho, multilanguage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0