Nu sitter jag vi datorn igen asså...

Har shoppeloppat idaaagidagidaag!
Blev två lösa korta tröjor (magtröjor typ) i orange och blå och en lite långärmad blårandig tröja~

DESSUTOM
tror jag mig ha löst mysteriet med Joels extremt böjda ögonfransar.
Det finns ett inlägg om hans ögonfransar som Alice bloggade om för sketalänge sedan. Utan att veta vem Joel var. Jag menar, jag visste nog knappt vem Joel var då...

Här här ni hennes inlägg om hans ögonfransar. Läs det först, så att ni får en bild av själva ögonfransarna.

Vi har alla undrat hur fan han gör. Mascara? Lösögonfransar? Locktång? (En vanlig ögonfransböjare skulle inte kunna åstadkomma detta) Jag har frågat många gånger men får samma deprimerande trista svar:
"Jag gör inget med dom... Jag har inte precis något intresse av att ha "snygga" och "böjda" ögonfransar."

Skittråkigt.

Men sedan kom jag med mina spekulationer! Som jag själv tycker är asbra!
Asså kolla här va: Krulligt hår ursakas utav att hårsäckarna ligger snett i huden. Och Joel är ju svart och har afro, så hans hårsäckar ligger snett! Han har säkert sneda ögonfranshårsäckar också! Afroögonfransar!!
Han säger att ingen annan i hans familj har sådana där ögonfransar. Men vafan; alla med afro måste ju inte få afroögonfransar!
Joel har en gåva. A gift. A spectacular power: The power of the afrofransar...

Kommentarer
Postat av: Niklassophie

Very informative. Great site. Really professional.

2011-04-13 @ 11:57:31
URL: http://niklassophie.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0