O.B.S. GAMLA BILDER! Ville bara påpeka...

Sitter hemma och ångrar ett dåligt val
Vad för dåligt val?
Lämna datorn i skolan.
Tänkte att den är jobbig och onödig att bära på när man ska hämta barnen och så. Glömde helt bort att jag använder den som fan hemma... Attansa va!!
Sitter vid min sationära nu istället >: Nu kan jag inte sitta vid piano med datorn...
Anyways! Är lite fint att vara tillbaka vid stationära på något sätt! Sitter och kollar på gamla egobilder och så...
Från sjuan/åttan:



Tror bara det är jag som ser skillnaden... Lilla bollfia! Ser riktigt förkyld och snorig ut också.



Asså det pinsammaste är ju ändå mitt slappa och helt enkelt urballa nonchalanta uttryck jag har på alla bilder! Jävligt sammanbiten är jag i alla fall! Och noterna min balla fjong på håret! Pch så håret bakom örat. Jajamensan! Jag visste minsann hur man såg ut som en riktig partypingla!



Svart och svår. Tretton år. Stor näsa. Asså jag hade störra näsa förut! Eller asså, jag hade väl lika stor näsa som nu, men nu har resten av ansiktet liksom vuxit ikapp! Hooray!



Hitta denna också. Var när mina naglar började bli långa. Och ja, de började bli långa. Fyfan, ni vill inte veta hur långa de var... Om jag hittar en bild någon gång så kanske ni får se, men det är en mycker liten chans (risk).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0