Oh oh la la cha cha cha!

MVG på svenska nationella provet uppsatsen!
Och så MVG+ på det där när man skulle svar på frågor! (Man kunde inte få MVG+ på uppsatsen...)
ÄR SÅ SATIKENS NÖJD! HÖGSTA PÅ BÅDA! YAAAO~
Så. Nog om det.

Var med lova efter skolan och spelade in film and stuff :D Köpte även brillor på Coop... Näääjs quality!
Nej men faktiskt. Både Lova och jag hittade shittasnygga glajjer!
Först tänkte vi köpa twinbrills (båda köper likadana) men jag hade redan liknande som dom vi skull eköpt i så fall, fast mina är rayban, och ville hellre införskaffa ett par pilotbriller.
Men funderar ändå på att gå tillbaka och köpa sådana som Lova köpte... De var sjukt snygga :D

Johan är i England nu... Hoppas han köper conversen jag bad han köpa till mig! (Asså jag betalar...) Vill ha höga bruna.



Kollade dessutom på ett par skor jag såg förra veckan idag. Vid första anblicken tyckte jag de var asfula, men sedan har jag tänkt på dom hela veckan... Och inatt drömde jag om dom. Känns som ett tecken...
Så var och prövade dom idag och de var assnygga!! ETt par kilclackar med platå i jeanstyg... Med liksom hål i...
JAG FOTAR NÅGON GÅNG. SKitsvårt att förklara.
Ska nog köpa :'D

Har dessutom svullat choklad och godis..
Haha hade sovmorgon idag, men vanade av mig själv vid typ sex. Upptäckte att det låg en halv chokladkaka bredvid mig i min dubbelsäng, tog två rutor och somnade sedan om. Känns så jäävla najs att vara så lat och fet~
SKa kompensera med at äta sallad till middag :D I'm off to sallad! So long sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0