Pappilioooott

http://img.photobucket.com/albums/v38/mikusa/Animated/rufpapp10.gif
Bild på mig när jag gick i sjuan (ja mina vänner, den ödestigra sjuan-perioden!!!) som penetrerar Pappi i axeln med en banan.

Jag har ont i magen.

Igår kom Pappiliotten hit :D Vihandlade massa mat. Sedan åt vi den massa maten. Sedanbakade vi massa semlor. Sedan åt vi de massa semlorna. Sedan åt vi chips...

Jag har inte sovit inatt.

Vi har läst lite KP också!! Finns inget bättre när man är astrött och fnissig.

Först kollade vi lita på "Pinsamt!"-sidorna!

HAN ÅT KÄRNORNA
Hej KP! För några veckor sedan hade jag bjudit hem en kille som jag har varit intresserad av ganska länge. När vi kom hem till mig åt vi glass och vattenmelon. Det var kärnor i vattenmelonen och han tuggade på dom och åt upp dom. Gissa om det var pinsamt!
/Anniz

Sedan på älskade "Kropp och knopp!"

SNORREN BLÖDER!
Hej KP! Jag är en glad kille på 8 vårar. Jag har bara ett problem: jag tror att jag har fått någon typ av "mens"! Det blöder ofta när jag kissar. Det gör inte så ont i min snorre, men det känns ändå lite obehagligt. Snälla det är akut!
/Den orolige

Sedan lite godingar från "Flams!"

-Vet du vad Olle sade när han åt en linjal?
-Nej?
-Vad mätt jag blev!

...

Lille Kalle kom hem alldeles blöt. Då frågade mamma vad han hade gjort.
-Jag och Max lekte hund, sade Kalle.
-Okej, du var en hund...?
-Nej, jag var en lyktstolpe.

...

Vilken är den snabbaste fågeln i skogen?
Svar: Örn ööörn öööööörn öööööööööörn.....

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

JAG TAR FINASTE BILDERNA OCH GÖR BÄSTA ANIMERINGARNA

2011-03-03 @ 23:39:21
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Anonym

VAD HARU PÅ DIG

2011-03-04 @ 13:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0