Phantom Of The Opera

Laddar ner POTO medans jag lyssnar på musiken från den och läser lite hemkunskap. Denna musik alltså<3

Igår vare fest! Först bråkade jag och Johan, så jag låste in mig på hans badrum i en ganska lång tid och badade... Jävla cp-taktik när man bråkar alltså. Men det var najs! För han hade jättetråkigt och satt utanför och var orolig medans jag tog ett nice bad. :D

Men till själva festandet. Jag lagade supermiddag! (ugnslagad fläskfilé, hasselbackspotatis, gräddsås och spenatsallad <3)




Food... Hade mer bilder på all maten med dom försvann ):

Just det! Köpte ju skor också!! Eller... Jag fick dom av Jonneboyi allahjärtansdag-present :'D (Aah, man skriver defenitiv allahjärtansdag utan mellanslag. De e ihopskrivet. De ere.)



Chewbacca i bakgrunden. Ska föreställa mig, men jag vet inte...



De är i jeanstyg. :'D Asnajsa.



I love 'em!!<3 Jaack Johan~



Försökte visa alla sidor av dom med sådan där tamångabildereftervarandragrej på camen. Gick ju asbra.... Fick panik och slängde bara lite med foten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0