Se vad man snubblar över när man går och ä... Det var inget

"Johan: Johan slutade nyss nian och är lång och har tandställning. Jag känner henom inte så mycket men hen är trevlig och brukar vara snäll mot mig. Johan gick tydligen i skolans cp-klass av vad jag har hört och sett... Och det är nog sanna rykten. De verkade minst sagt... Annorlunda. Johan brukar vara lugn och snäll i skolan, men i skype ballar hen ur och blir jättekonstig! I alla fall i chatten... Hen är nog också scizzo."

KOLLA!!! TITTA NOGA LÄS SE OCH KIKA PÅ DET DÄR!!
Vad jag skrev om Johan för läänge sedan, innan vi var ihop. Hah aminns att jag var intresserad av henom redan då, så det var asklurigt att skriva det där!!
Jag kände henom liksom inte så väl, men ändå lite! Och så ville jag skriva massa snälal saker men ändå inte för mycket för då blev det för obvious... SLutade med att jag skrav att hen var lång och smal och hade tandställning.
Duktig tjej.

Aja, trots mitt osmidiga move så fick jag min prinsessa till slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0