Tjaja

Jaa hörrni! Nu har jag gjort intagning till sång nummer två till södra latin!
Och teaterinsökningen.

Enligt kompisar jag skaffade mig där gick det bra på teaterintagningen! Men vi får la se!

Just det! På tal om kompisar jag skaffade mig där! Hittade ett fynd bland människorna där. En ashärlig tjej! Sofia.
Hon har egen lägenhet och är ihop med sin pojkvän som hon är superkär i som heter Ando och är arton år hon hade rödrutig skjorta och en palestinasjal och hade tuppkam i sjuan och var allmänt sådan där person som man liksom inte hittar så ofta. Som man ju faktiskt trivs med.
Det var härligt!

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha yey vad bra jag känner mig! :-D nu blev jag ju lite generad XD

2011-03-19 @ 10:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0