Två små spännande grejjor!!

Asså har hänt två spännande grejjor! Men jag orkar verkligen inte skriva om det. Så jag skriver bara väldigt kort.

Rolig händelse då en kile frågade om mitt numer
(Hej jag blev supersmickrad och nu måste jag berätta för alla
Agnes du vet att det slutar vara coolt om du skryter om det för alla va?
Tyst nu.
K.)

Jag ska sjunga på orminge karneval som en av artisterna. PÅ EN STOR SCEN MED MASSOR AV PUBLIK JAG ÄR TAGGAD.
Sjöng ju i vår pjäs och var en snubba som kom och kollad epå mig och kom fram efteråt och frågade om jag ville sjunga där :'D Och det är kul, kul, kul!

Kommentarer
Postat av: Metral

När är Orminge Karneval?!

2011-03-27 @ 17:50:30
Postat av: Rufus

Metral: Vet inte än! Men jag säger till när jag vet? :3

2011-03-27 @ 18:22:30
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: Metral

BÄST FÖR DIG DET! Jag tänker gå dit om jag har tid. :p Har jag inte tid tar jag mig tid! >:(

2011-03-28 @ 19:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0