Vänner

Jag är kass. *cut cut cut skriver sorgsna dikter på väggarna *
Har glömt bort mina vänner alldeles för mycket. Men det är så lätt när man bara kan ligga kvar här hemma och vara lycklig med Johan. Men jag har liksom glömt bort hur lycklig jag är med er...
Förlåt. Eller nåt.
Och just det! Innan jag go all känslosam här måste jag bara få förklara mig! Lyssnar på sorglig musik, har mens och är ensam. Därav detta.
JAG ÄR ENSAM I VÄÄÄÄRLDEEEEEEEN.


Titta. Ett stort hål i mitt hjärta. (Ja, mitt hjärta är gjort i murbruk. OCH MIKU VAR TYST OM ATT DET KANSKE INTE ÄR MURBRUK OCH ATT DET MER SER UT SOM STEN. JAG BRYR MIG INTE. DET ÄR MURBRUK. OKEJ!?)

Passande musik.

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

Ser ut som en trädstam.

2011-03-07 @ 20:19:01
URL: http://mikusagi.blogspot.com
Postat av: Mikusagi

Jag vet inte ens vad murbruk är.

2011-03-09 @ 18:45:11
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0