Oh herre helvete

Full rulle denna vecka
Måndag: Vakta barn
Tisdag: Vakta barn
Onsdag: Repa med Jesper inför Orminge Karneval
Torsdag: Vakta barn
Fredag: ORMINGE KARNEVALALALAL
Lördag: Vakta barn
Söndag: ...Jaaru. Siesta?

Dessutom en jävla massa skola. Är ju sista veckorna innan sommarlovet nu och man bör ju plugga upp betygen lite... Vill man in på sin gymnasielinje så vill man!
Just nu går det väl sådär, men kämpa bör man annars dör man!

Vill ha en cykel. Har börjat cykla lite smått nu senaste dagarna och det är så sjukt najs! Vill ha en röd~
Denna:



Typisk röd damcykel! Vill så hemskt gärna kunna säga "Jag och min röda lilla cykel"

Fick en present idag också! Av Fru Sturesdotter (mor min). Denna:

Vasen!
Den är PERFEKT! Har saknat en vass som denna. Jag plockar alltid hem så jävla mycket blombuketter på våren/sommaren och har saknat en dådan här vas. SOm har mycket plats för vatten men som ändå är lite smalnad uppåt så att inte buketten blir gles och spretig.
Ska genast ut och blocka blommor att fylla den med.
Toodiloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0