So, how was Italy?

Jaadu... Hur ska jag svara på det? Det känns inte som om det finns ord att beskriva det. Detta får duga: Den bästa resan i mitt liv.

Något av det bästa med hela resan var Laura. Min italienare. HON ÄR SÅ JÄVLA BÄST. Snäll och omtänksam som en mammakossa! Cp som fan och asrolig att vara med!
Tack Laura, du gjorde min resa guldkantad~

Och så har vi ju.... KLASSEN. <3
Saataaan vad jag gillar er!! Har kommit vissa av er skitnära på denna resa också.
Tur att vi har vår grupp på facebook så att vi kan träffas i sommar också!!



Man kunde inte låta bli att förälska sig i de trånga små kullerstensgatorna som går genom hela AlGHERO....<3



ALLA SKA BVARA MED!!! Man ser min välmenande hand som vänligt ber Linnéa att vara med på bilden.



Och nej, jag rökte inte, det är an annans cigg.... Lova skulel bara ta en bild på mig där det ser ut som om jag röker. Minns dock inte varför.



Jag var tjusig. Bakom mig sticker min italienare fram! Jag var asglad att få hamna med henne, vet dock inte hur glad hon var över att hamna med mig.... Jag ser mord och planer på ond bråd död i hennes blick...



Oh the lovely pizzas of italy!



Linnéa tog denna sjukt najsa bild! Älskar den! Utstrålar verkligen en glädje som är typisk för 9f1!



Jag och Lisa ute i vattnet.......




Min favoritsyssla. Stå ute i vattnet och läsa. Så sjukt najs~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0