Today I'm leaving for Italy bitches!

Vaknade idag med Johan bredvid mig, färdigpackade väskor och ett jävla bra humör!
SItter nu och förbereder mig mentalt med hjälp av en Caffe Latte Machiato, en söt pappa som står och kontrollväger mina väskor några gånger och en underbar klass i facebookchatten.
Igår hade vi mysigaste middagen för att säga hejdå till familjens pärla (mig såklart), tyvärr var det bara min pappa och JOhan som kom till denna lilla tillställning, men det kändes fint ändå!
Pappa fixade riset och skar sashimin (rå fisk), gjorde nori-rullarna och Johan staplade dom och var mentalt stöd.
Um sisådär 50 minuter komemr Erica från klassen att komma hit för att hämta upp mig och leh bags. Hon skjutsar mig till Centralen. DÄr möter vi klassen och sedan bär det av emot Skavsta! (Ryanair vettni. Ryanair.)
Klockan två lyfter planet och cirkus halv sex på kvällen är vi in Italy. Då ska jag möta upp min italienare Laura (El Monstro) och bo hos henne i en vecka.
VIVA LA FIESTA~!! EL SOMBRERO!
Har packat allt jag behöver: Flipflops, deo och solglasögon.

Passade på att googla på staden vi ska till! Alghero. Dessa bilder fick jag upp:


"Den lilla kuststaden Alghero är en underbar turistort under hela året tack vare dess smågator, gamla stad, affärer och närhet till strand och hav."



Bilden ovan är från Neptunusgrottorna. Dit ska vii~!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0